REKLAMAATIO
On mahdollista, että joskus vastaanottamasi tuote voi olla virheellinen. Saattaaksemme asian kuntoon mahdollisimman nopeasti, ota viipymättä yhteys asiakaspalveluumme myynti@velostar.fi . Toimi seuraavasti.
1. Ota ensimmäiseksi yhteyttä asiakaspalveluumme
Ota meihin yhteyttä sähköpostilla myynti@velostar.fi . Otsikoi sähköpostisi Reklamaatio – tilausnumero. Sisällytä sähköpostiisi tilausnumerosi ja tuotteen nimi sekä selvitys siitä, mikä tuotteessa on vikana. Mikäli sinulla on mahdollisuus ottaa kuva tuotteesta, sisällytä myös se sähköpostiisi. Kuva nopeuttaa oleellisesti ongelmanratkaisua.
2. Lähetä reklamaatiosi meille
Asiakaspalvelumme antaa sinulle tarkemmat ohjeet tuotteen lähettämisestä.
3. Tuotevian selvittäminen
Useimmiten joudumme ottamaan tuotteen takaisin käsittelyä varten. Joissakin tapauksissa joudumme lähettämään tuotteen edelleen tutkittavaksi tavarantoimittajalle. Vastaanotettuamme reklamaatiosi pyrimme hoitamaan asiasi 1-2kk kuluessa.
4. Ilmoitus päätöksestämme
Kun käsittely on valmis, saat meiltä ilmoituksen, onko reklamaatiosi hyväksytty vai hylätty. Mikäli reklamaatiosi hyväksytään, voit valita haluatko uuden samanlaisen/samankaltaisen tuotteen vai haluatko rahasi takaisin.
Huom! Reklamaatio tarkoittaa valmistusvirhettä tuotteessa, ei siis normaalin kulumisen & käyttöiän mukanaan tuomia virheitä. Reklamaatio tulee tehdä välittömästi virheen ilmenemisen jälkeen.
Kuljetusreklamaatio
Onko tilauksesi/tuotteesi vaurioitunut kuljetuksen aikana? Tässä tapauksessa sinun kannattaa toimia nopeasti. Sekä kuluttajan että velostar.fi:n on tehtävä kuljetusvälineille reklamaatio seitsemän (7) vuorokauden kuluessa paketin vastaanottamisesta. Voit tehdä reklamaation täällä:
– http://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/palaute/ .
– https://matkahuolto.fi/hyva-tietaa/palaute/#.WFVzWf7_rIU
Lähetäthän mahdollisimman pian kuvia vaurioituneesta tuotteesta/tuotteista ja paketista asiakaspalveluumme: myynti@velostar.fi . Älä hävitä pakkausmateriaaleja.